Υπεγράφη η απόφαση για την έναρξη έργων ενεργειακής αναβάθμισης στο κτίριο του Δημαρχείου Καισαριανής

Υπεγράφη από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη η απόφαση για την έναρξη έργων ενεργειακής αναβάθμισης στο κτίριο του Δημαρχείου Καισαριανής, παρουσία του Δημάρχου Καισαριανής Χ. Βοσκόπουλου Γ. Πατούλης: «Αξιοποιώντας ευρωπαϊκά…