Δύο λόγια από τον Δήμαρχο Καισαριανής Χρήστο Βοσκόπουλο για την νέα σχολική χρονιά

 

Χαιρετισμός Δημάρχου Καισαριανής, Χρήστου Βοσκόπουλου, για τη νέα σχολική χρονιά 2020 – 2021

Το 2020 αποδείχθηκε μια δύσκολη χρονιά για όλους. Η απρόσμενη συγκυρία της πανδημίας του κορονοιού θα είναι για καιρό ένα τεράστιο μάθημα για την ανθρωπότητα.Φέτος οι νεαροί μαθητές καλούνται να επιστρέψουν στις αίθουσες με τις πιο αντίξοες συνθήκες που έχουν συναντήσει έως τώρα. Το μάθημα και η σχολική εμπειρία θα είναι τελείως διαφορετικά από κάθε άλλη χρονιά, τόσο για τους μαθητές όσο και για τους γονείς και τους δασκάλους.
Η φετινή χρονιά είναι μια ευκαιρία οι μαθητές να διδαχθούν την αλληλεξάρτηση των ανθρώπων μεταξύ τους, με το περιβάλλον και τη φύση γενικότερα.

Ως γονέας καταλαβαίνω την αγωνία, τους φόβους αλλά και τις δυσκολίες που θα προκαλέσει η φετινή σχολική σεζόν και ως Δήμαρχος δεσμεύομαι να σταθώ πλάι σε γονείς και μαθητές.
Οι καθηγητές θα έρθουν αντιμέτωποι με μια ανεπανάληπτη συνθήκη εργασίας. Εγώ και σύσσωμη η Δημοτική Αρχή θα είμαστε στον πλευρό τους για ό,τι χρειαστούν.

Χωρίς φόβο, πανικό, παραπληροφόρηση και καχυποψία, αλλά με συνεργασία, διάλογο, ωριμότητα και σωστή πληροφόρηση, θα εργαστούμε όλοι μαζί από κοινού για μια ασφαλή, παραγωγική σχολική χρονιά.
Η γνώση παραμένει το μεγαλύτερο και σημαντικότερο όπλο του ανθρώπου. Αποτελεί το όχημα της προόδου και της ευημερίας για το κοινωνικό σύνολο. Όλοι μαζί θα τη διασφαλίσουμε και φέτος για τους μαθητές της πόλης μας!

photo: kathimerini.gr

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

 

Related Posts

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ «ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ»: Επένδυση 400.000 ευρώ υπέρ των τοπικών σωματείων ποδοσφαίρου

Ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, και ο δήμαρχος Καισαριανής, Ηλίας Σταμέλος, εγκαινίασαν επίσημα στις 25 Μαΐου το ανακαινισμένο βοηθητικό γήπεδο του Δημοτικού Σταδίου «Μιχάλης Κρητικόπουλος». Η λιτή τελετή έγινε χωρίς…

Πράσινο «φως» για τα έργα στο Σκοπευτήριο Καισαριανής: Νέα δικαστική αναμέτρηση στο Εφετείο τον Μάιο

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται πλέον οι εργασίες ανάπλασης στο ιστορικό Σκοπευτήριο Καισαριανής, καθώς ο Δήμος εξασφάλισε τη συνέχιση του έργου σε διοικητικό επίπεδο. Στις 3 Μαρτίου 2026, η Υπηρεσία Δόμησης…