ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΕΡΜΕΛΑΣ – Καισαριανιώτης πρωταθλητής Ελλάδος στον στίβο

Στην Καρδίτσα στις 15 και 16 Ιουνίου και με την συμμετοχή 345 αθλητών πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Βετεράνων Στίβου εις μνήνην των Θανάση Καλογιάννη και Γιάννη Παλαμιώτη. Ανάμεσα τους και ο 56χρονος Καισαριανιώτης Οδυσσέας Μέρμελας, που κατέκτησε τα χρυσά μετάλλια στα 100 μέτρα μετ’ εμποδίων και στα 400 μέτρα μετ’ εμποδίων. Το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα θα γίνει στις 5-15 Σεπτεμβρίου στη Βενετία.

Ελάχιστοι νέοι θα μπορούσαν να τρέξουν πηδώντας τα εμπόδια πάνω από τα οποία πέρασε ο 56χρονος Οδυσσέας Μέρμελας.

 

  • Related Posts

    ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ «ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ»: Επένδυση 400.000 ευρώ υπέρ των τοπικών σωματείων ποδοσφαίρου

    Ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, και ο δήμαρχος Καισαριανής, Ηλίας Σταμέλος, εγκαινίασαν επίσημα στις 25 Μαΐου το ανακαινισμένο βοηθητικό γήπεδο του Δημοτικού Σταδίου «Μιχάλης Κρητικόπουλος». Η λιτή τελετή έγινε χωρίς…

    Πράσινο «φως» για τα έργα στο Σκοπευτήριο Καισαριανής: Νέα δικαστική αναμέτρηση στο Εφετείο τον Μάιο

    Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται πλέον οι εργασίες ανάπλασης στο ιστορικό Σκοπευτήριο Καισαριανής, καθώς ο Δήμος εξασφάλισε τη συνέχιση του έργου σε διοικητικό επίπεδο. Στις 3 Μαρτίου 2026, η Υπηρεσία Δόμησης…