ΔΗΜΟΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ: Σύσκεψη φορέων και κατοίκων για πρόγραμμα πρόληψης σε συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ

Ο Δήμος Καισαριανής και το ΚΕΘΕΑ σας καλούν την

Τρίτη 23 Ιανουαρίου και ώρα 6.00μ.μ.  στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Καισαριανής      

        (Βρυούλων 125 & Φιλαδελφείας)

για την πρώτη μαζική σύσκεψη φορέων και κατοίκων της Καισαριανής για το πρόγραμμα πρόληψης-έγκαιρης παρέμβασης για τις εξαρτήσεις που θα υλοποιηθεί στο Δήμο μας την τριετία 2018-2020.

Στην σύσκεψη θα παρουσιαστούν οι άξονες του προγράμματος από τον κ. Αχιλλέα Ρούσσο υπεύθυνο του Δικτύου Πρόληψης & Έγκαιρης Παρέμβασης ΚΕΘΕΑ και θα οριοθετηθούν οι πρώτες εξειδικευμένες δράσεις στην τοπική κοινωνία της πόλης μας.

  • Related Posts

    ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ «ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ»: Επένδυση 400.000 ευρώ υπέρ των τοπικών σωματείων ποδοσφαίρου

    Ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, και ο δήμαρχος Καισαριανής, Ηλίας Σταμέλος, εγκαινίασαν επίσημα στις 25 Μαΐου το ανακαινισμένο βοηθητικό γήπεδο του Δημοτικού Σταδίου «Μιχάλης Κρητικόπουλος». Η λιτή τελετή έγινε χωρίς…

    Πράσινο «φως» για τα έργα στο Σκοπευτήριο Καισαριανής: Νέα δικαστική αναμέτρηση στο Εφετείο τον Μάιο

    Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται πλέον οι εργασίες ανάπλασης στο ιστορικό Σκοπευτήριο Καισαριανής, καθώς ο Δήμος εξασφάλισε τη συνέχιση του έργου σε διοικητικό επίπεδο. Στις 3 Μαρτίου 2026, η Υπηρεσία Δόμησης…